Wysyłka

1. WYSYŁKA PRODUKTÓW "W MAGAZYNIE" 

W przypadku gdy wszystkie produkty znajdujące się w koszyku są dostępne w magazynie realizujemy wysyłkę do 24 GODZIN od momentu zaksięgowania płatności. O etapie na jakim jest zamówienie będziecie Państwo informowani e-mailem w momencie każdej zmiany jego statusu. W przypadku zmiany czasu wysyłki informacja pojawi się przed zakupem na Stronie Produktu i Stronie Głównej Sklepu. 
 
2. WYSYŁKA PRODUKTÓW "POZA MAGAZYNEM" 
Czas wysyłki produktów, których nie posiadamy aktualnie na magazynie jest zależny od dnia złożenia i opłacenia zamówienia i wynosi ok 7-14 dni roboczych* licząc od dnia najbliżej dostawy. Informacja o dacie najbliższej dostawy znajduje się na górze strony w szczegółach każdego produktu. 
 
Co to oznacza?
Przynajmniej dwa razy w miesiącu składamy zamówienie na dostawę od Producenta Vintro Luxury Paint. Wszystkie produkty zamówione (z zarejestrowaną płatnością) w sklepie vintro.pl do godziny podanej przy dacie najbliżej dostawy zostają dodane do zamówienia**. Towary powinny dotrzeć do Naszego Sklepu w przeciągu 7-10 dni roboczych w zależności od wagi i rozmiarów przesyłki. Maksymalnie 24h po otrzymaniu zamówienia wysyłamy je pod wskazany adres podczas składania zamówienia w naszym sklepie.
 
*W związku z Brexitem czas realizacji zamówień "poza magazynem" jest dłuższy niż zazwyczaj. Jak najszybciej postaramy się wrócić do sprowadzania produktów w ciągu 3-5 dni roboczych.
** UWAGA: Zamówienia złożone po godzinie 10:00 mogą nie zostać wliczone do najbliższej dostawy. 
 
3. WYSYŁKA PRODUKTÓW "W MAGAZYNIE" I "POZA MAGAZYNEM" W JEDNYM ZAMÓWIENIU
Jeżeli chociaż jeden z produktów znajdujących się w koszyku zamówienia będzie posiadał status "POZA MAGAZYNEM" to cały koszyk zostanie wysłany na zasadach "POZA MAGAZYNEM".
 
4. WYSYŁKA ZESTAWÓW PRODUKTÓW
Jeżeli, którykolwiek z produktów w zestawie posiada status "POZA MAGAZYNEM", to cały zestaw zostanie wysłany na zasadach "POZA MAGAZYNEM". Ze względu na techniczne trudności nie mamy możliwości informowania o dostępności "całych zestawów" dlatego prosimy o dokładne sprawdzenie dostępności poszczególnych produktów w zamawianym zestawie.

5. PYTANIA O WYSYŁKĘ

Jeżeli mają Państwo jakieś pytania dotyczące wysyłki, prosimy o telefon lub kontakt przez FORMULARZ KONTAKTOWY

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl